lauantai 12. tammikuuta 2013

Intro

Heippa!

Mulla on jo kauan pyörinyt päässä ajatus omasta blogista. Olen lueskellut nyt muutaman vuoden muiden blogeja ja kommentoinut niitä satunnaisesti, mutta nyt sen päätin! Kirjoittaa ihka ensimmäisen blogitekstini. Tai oikeastaan tämä teksti on toinen tai kolmas ensimmäinen blogiteksti, mutta en ole koskaan niitä julkaissut muiden nähtäville.

Siis miksi juuri nyt on aikaa blogille? Vuosi 2012 oli todella tapahtumarikas. Olen valmistunut ammattikorkeakoulusta, juhlinut paljon, tehnyt töitä, juhlinut paljon, sanonut heipat kivalle kämppikselleni ja muuttanut poikaystäväni kanssa asumaan, eronnut tämän jälkeen pitkästä suhteesta, muuttanut yksin ja juhlinut paaaljon. Viime vuodesta mulla olisi vaikka kuinka paljon kirjoitettavaa ja ihanaa kuvamateriaalia, olen ajatellut tehdä yhden tai kaksi postausta kuvien muodossa viime vuodesta. Nyt mun elämä on kuitenkin lähtenyt vähän rauhoittumaan ja aikaakin tuntuu olevan enemmän blogille. Blogin sisältö on mullekin vielä vähän auki, mutta kirjoittelen tänne kaikkea, mitä mun elämään kuuluu: ihania ystäviä, juhlia, vapaa-aikaa, liikuntaa ja syömistä. Enjoy!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti